Diskuse

Zdravá rodina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J84a18n 28R41á22ž

17. 2. 2019 14:58

"Co je svět světem, zdravou rodinu tvoří něžná matka a pevný otec."

Kdyby se tento přírodou daný princip respektoval, měla by společnost méně problémů, ubylo by hysterických matek, ubylo by otců bloumajících od jedné milenky ke druhé, státní kasa by ušetřila miliardy na sociálních dávkách a ušetřené peníze by vláda mohla utratit daleko efektivněji než podporami samoživitelek..

Karma!

2 0
možnosti
Foto

Jasně, vážený pane Ráži, ráda souhlasím. A dodávám, že kdyby se tento přírodou daný princip respektoval, možná bychom se každý sám na sobě neměli co učit a poznávat viděním toho, jak se ten princip okolo nás nerespektuje. A já bych nemohla napsat ten článek ;-D ! Děkuji Vám s úctou.

0 0
možnosti
JJ

J95a11n 33J86í60l51e85k

17. 2. 2019 14:09

Život je vždy o rovnováze. Mít a být. Pokud tam rovnováha není, je malér. Ale na druhou stranu, vždy se ten malér dá řešit.

1 0
možnosti
Foto

Jenže já jsem deformovaná advokátní praxí, pane Jílku, takže vím příliš dobře, že když je mezi lidmi něco 50 : 50, hrozí pat a stagnace. Proto se musíme rozhodnout, který z těch dvou ukáže směr (jin) a který se bude věnovat spíš uskutečnění (jang). JInak bývá i to řešení často malér. Děkuji Vám za diskusní příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Paní v dobrém jo, tato témata miluji, to neva, navážu na Vaše, ale až zítra moc díky a karmuR^

0 0
možnosti
JR

J88a36n 11R63á17ž

17. 2. 2019 14:58

Těším se! :-)

0 0
možnosti
Foto

Těší mě Váš pohled, za kterým jsou v empatii varianty možného. Nepřetečete jako proud rychlé vody, zavrtáváte se do země. Líbí se mi spravedlive vnímání muže a ženy, jejich rolí, pořadí a rovnováhy a jste pro mne tou, kterà má právě v tomto tady mnoho co říci. Bez ohledu na zkušenost, kterou za Vaším závojem...odpusťte, že vlezle, odhaduji a vnímám. Za článek moc děkuji. Hezkou neděli.R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Milá Radko, něžnějšího a moudřejšího pohlazení spolu s Vaším bystrým postřehem se mi nemohlo dostat. Děkuji za Vaši podporu a přání a s úctou Vám také přeji jen samé radostné dny.

2 0
možnosti
JS

Jste balzám na okoralé duše, Marie. Díky :)

0 0
možnosti
Foto

Vážení a milí Slaninovi (mohu-li Vás oslovit takto), nepřestávám věřit, že všechny duše se zvláčňují a zvláčňují, až budou úplně hebké a kluzké. Teprve skrze takové suchý zip temnoty prolítne cobydup, protože se nemá čeho chytit V! S úctou a díky přeji balzám všem.

1 0
možnosti
Foto

Píšete zajímavě a pěkně. Opět karma s úctou. R^

1 0
možnosti
Foto

Od Vás, vážený pane doktore, mě karma zvlášť těší. Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 10,67
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik