Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud pan podnikatel nikomu nebrání užívat jeho práv, pak to, že parkuje na nějakých čárách, kdysi nakreslených za nějakým účelem, je z tohoto důvodu v pořádku. Jeho netolerance vůči vám je něco jiného. Možná byste mu měla dát za stěrač lístek s tím, že když on vám nebude bránit parkovat, vy nebudete muset parkovat tam, kde se mu to nelíbí. A jestli něco podobného ještě jednou udělá, nebo vás nechá odtáhnout, použijete stát k tomu samému účelu vůči němu.

0 0
možnosti

P71e86t38r 86S54k95á49c72e28l

10. 2. 2019 23:30

Můj kolega ze zaměstnání mně před lety předal vzkaz, zkopírovaný z internetu a já si ho do auta namnožil. Text na něm zní: "Jestli miluješ tak jako parkuješ, tak se nediv, že tě nikdo nemá rád". Tím by měla paní autorka kontrovat...R^

1 0
možnosti

Děkuji za článek.

:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji Vám, pane Šostý. S úctou a s radostí :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 10,85
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik