Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^karma, píšete tak otevřeně, tak ze srdce, že mi je líto, že jsem tento článek včera nečetla, ale neutekl mi, to je důležité. Díky moc. A poleťte za sluncem do Řecka. Na lyže bych jela také. R^;-D;-D

0 0
možnosti

Je to sice krásně napsáno, ale občas to na mě působí i trochu sobecky a s mnoha otazníky:-)

0 0
možnosti

Ja jenom: karma, karma, karmaR^R^R^R^VVV

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám srdečně ... V

1 0
možnosti
Foto

Ráda jsem si Vás přečetla, s úctou.R^V

0 0
možnosti
Foto

Vážená paní Štanclová, děkuji za Vaše diskusní vyjádření, jsem ráda, když se lidé radují. Zároveň prosím pamatujte, že jsme si všichni lidé navzájem zrcadly a že každý vidí do takové výšky, jaké je sám schopen a hoden.Ať se Vám vše daří!

1 0
možnosti

Jste úžasná dáma :)

Jen cesta zevnitř skrze svou všepohlcující černou díru, má skutečnou hodnotu...

1 0
možnosti
Foto

Vážená paní Slaninová, Váš diskusní příspěvek mě obohatil velmi. Nejprve jsem chtěla jen napsat, že děkuji za "úžasnou dámu", protože cítím, že Vy dobře víte o čem černá díra je, ale pak jsem si přečetla nějaký Váš článek, pobavila jsem se, díky za něj a nakonec mi ruka vylítla na Vašem profilu na tučně jmenovaného Vašeho manžela. A tam to přišlo. Takže teď musím napsat nejen o tom, že jsme si všichni navzájem zrcadly... Děkuji Vám s úctou.

1 0
možnosti

Podle titulku jsem chtěla napsat že já ačernou díru nemám a jsem v pohodě, ale po přečtení smekám.

Přeji mnoho sil.

PS: Kdo že byl ten manžel?

2 0
možnosti
Foto

Milá paní Bělo, těší mě, snad se Vám ke "smeknutí" přidal i kus radosti ze svého života, to moc přeju. Protože přece všechno je správně, viďte :-) ? Děkuji Vám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik