Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Žádný lineární čas.

Napsala mi laskavě, že kdybych tohle vyprávěla v 17. století, měli by mě za blázna. A pak mi jeden chytrý muž k debatě o politické situaci nad tvrzením prof. Petera Staňka, že USA do dvou let zkolabují, napsal, že je rozhodnuto...

Ano, k mému tvrzení, že lineární čas vlastně není, že všechny inkarnace žijeme současně teď, možná v nějakých paralelních světech, napsala mi jedna paní laskavě, že když tohle, co jsem já napsala, řekne svému manželovi, ten se jí hned "vzrušeně" ptá, jak to ví, a dodala, že když bych to vyprávěla v 17. století, měli by mě za blázna.  A já souhlasím: Možná jsem kdysi něco vyprávěla a tak si teď žiju radostně, že dnes už mě za to nikdo neupaluje :D.  Ani svému manželovi jsem já nic nevysvětlovala, názorově jsem se mu "normálnímu" podřizovala tak vzorně, až jsem se po 15 letech manželského soužití odměnila karcinomem plic a po uzdravení bez invaze medicíny a bez jeho pomoci jsem i s dětmi od něho utekla. On má od té doby ve své nenávisti důkaz, že já jsem blázen a že jsem mu zničila život, a to ačkoliv ho po mně opustily další tři ženy, ta poslední dokonce do roka po svatbě odešla na věčnost, a já blázen jsem šťastná a zdravá a užívám si, že když člověk pochopí, že se jeho OKOLÍ K NĚMU CHOVÁ TAK, JAK ON SE CHOVÁ KE SVÉ DUŠI, svůj další život protančí v radosti s vděkem a úctou jako dar zázraku od Boha.
A to, zvláště teď, přeji všem - čistit sebe uvnitř uprostřed, protože tam je základ všeho. Buď vědomí rovnováhy všeho, tedy LÁSKA, nebo lpění na iluzorní jistotě, čili STRACH.

A pak mi jeden chytrý muž k debatě o politické situaci nad tvrzením prof. Petera Staňka, že USA do dvou let zkolabují napsal, že "...už je rozhodnuto...".
A já tuším (snad podobně shodně s ním) že v jemných úrovních jistě rozhodnuto je, protože jemné ovládá hrubé, padá to shora dolů na nás do hrubé hmoty :). Proto můžeme vnímat, že každá myšlenka má sílu, protože je řízena a posilována (především shora) lidským citem/emocí.
Proto nepřetržitě hlásám jako inspiraci, že to největší, co každý může pro svět udělat je ČISTIT (nikoliv potlačovat!!!) SVOJE EMOCE VERTIKÁLNÍM ODPOUŠTĚNÍM SOBĚ.
No a rozhodnuto "mezi papaláši" je taky jistě už dávno před tím, než si masy povšimnou, jak také opakovaně ukazuje historie, když po létech, když už je po všem, tanou původní domluvy tzv. mocných na povrch, viďte.
Jen ti, co už se domluvili a nebo ještě domlouvají jako tzv.elity (mocni a ochotni ovládat druhé) nejspíš ještě netuší (a to je také patrno i z historie), že mezi sebou se můžou efektivně rozhodovat především podle toho, jak cítí a myslí masy, a nikoliv podle toho, jak oni mocní myslí o masách :D.
Protože to se (viděno i historicky) nevyplácí, neboť, ať už v lineárním čase, nebo mimo něj, to jemné shora (masová mysl a cit) zas ovládá dolů to hrubé i v mocichtivých...

To je ten cit pro situaci (intuice, empatie, telepatie) co se nedá ani koupit, ani naučit, či dokonce ani přeprogramovat kvantovými "mozky". 
A tak stále dokola a ve spirále jako Uroboros, viďte.
Každý jsme na cestě pro poznání radosti a svobody uvnitř sebe. I Vy ji tam máte!
K nalézání poznání sebe ve správný čas držím nám všem palce. 

 

Autor: Marie Voříšková | pondělí 8.8.2022 9:24 | karma článku: 7,36 | přečteno: 285x
  • Další články autora

Marie Voříšková

Pauza!

Za poznání, že peníze jsou jen náhradou, děkuji všem mým tyranům. Konečně vřele děkuji také České advokátní komoře (ČAK) ... Totiž i vás čeká poznání nutné bolesti, abyste každý denně rozhodli, jestli je pro nás také užitečná.

28.4.2024 v 10:14 | Karma: 13,04 | Přečteno: 301x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Manželství jako právní problém nebo jen "dané a neměnné faktum".

Že manželství je "...dané a neměnné faktum..." mi napsal o tom svém jeden nemocí trpící muž, navíc se strachem, jak řekl,"...jestli mám zemřít tak brzo jako táta...". Obrátit se do sebe k poznání své niterné pravdy se ale nechtěl.

24.1.2024 v 15:09 | Karma: 11,68 | Přečteno: 249x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Vzteklé dítě trestat?

Víte, že vzteklé dítě ukazuje z okolních autorit potlačované emoce, které do sebe podvědomě nasává a bránit se proti nim může jen tak, že je v okamžiku jejich výbuchu vypouští zpět na vysílače? A zkusili jste někdy jednat jinak?

22.1.2024 v 14:12 | Karma: 10,96 | Přečteno: 450x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hypnóza všech? Jak je Vám libo.

...abyste nepolevovali ve své lidsky přirozené touze, nalézt V SOBĚ radost duše, zdraví a čilost těla a tak stav lásky ke všemu a všem. Protože, jak vypočítal vzácný vědec Albert Einstein: "SYNCHRONICITA VŠEHO JE ABSOLUTNÍ."

21.1.2024 v 8:15 | Karma: 11,60 | Přečteno: 186x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Svobodně s muslimem? Válka spravedlivá? Nemožné, okusila jsem.

Pánové (já jim říkám laskavě chytrouši), kteří nechtějí vnímat, jak jejich strach ovládá i jejich myšlenky, mi pod koment dali nevyžádanou radu: Běžte k teroristům, ale nejdřív si sepište poslední vůli.

16.12.2023 v 13:30 | Karma: 20,42 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  18:53

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Poslanci rozhodují o omezení prodeje zemědělské půdy cizincům ze třetích zemí

3. května 2024  5:16,  aktualizováno  9:40

Přímý přenos Vyšší ochranu nejkvalitnější zemědělské půdy schvaluje Sněmovna. Schválí ji patrně v mírnější...

Muž násilím vnikl do školy v Litvínově. Policie ho našla v obchodě, kde kradl

3. května 2024  8:31,  aktualizováno  9:29

Několik policejních hlídek včetně psovoda a speciální pořádkové jednotky zasahuje u gymnázia v...

Záhadný předmět na noční obloze překvapil fotografy čekající na polární záři

3. května 2024  9:26

Záhadné těleso na obloze překvapilo v úterý večer mnoho fotoamatérů, kteří hleděli k nebi v...

Na Chebsku vjel vlak do spadlého stromu a vykolejil, provoz na trati stojí

2. května 2024  18:56,  aktualizováno  3.5 9:15

Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek odpoledne v úseku mezi Velkým Luhem a Skalnou...

  • Počet článků 72
  • Celková karma 13,04
  • Průměrná čtenost 556x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik