Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nejnovější konspirační teorie : Rozdělená společnost.

Nejsem a nikdy jsem nebyla organizována v žádné církvi,ani v žádné politické straně, přesto vnímám, že jsme všichni lidé dávno jednotni, chceme pro sebe totéž - šťastnější život dle § 3 občanského zákoníku.

Tak to už jsem se opravdu trošku naštvala ! Článek od Erika Besta, pak ta beseda ČRo Plus v galerii DOX a včera ti dva ajťáci v Kravíně na Míráku ! Ale nebojte se, jakkoli se vám to může zdát infantilní, u mě v evoluci je to vždycky tak, že nakonec ze všeho vyplyne rozuzlení, povznesení, hebká radost a spontánní uzdravení, zkrátka šťastnější život, možná, že přesně  podle § 3 o.z. :-). Jak chcete.

Začalo to už když jsem si na The fleet sheet's final word přečetla článek od pro mě dosud mimořádně objektivního pana Erika Besta, jak “Rychetský hodil Baxu přes palubu”. Na pár vteřin mě posedla beznaděje, že vybudovat skutečně právní stát a nezávislé spravedlivé soudnictví v jakékoliv politicky řízené lidské společnosti opravdu nikdy nepůjde, protože lidé jsou příliš různí, také na poli práva a soudů chce každý něco trochu jiného a historie se zkrátka opakuje nepřetržitě v kruhu. Stát byl je a bude organizované násilí.
Pocítila jsem na okamžik zas, že pokusy prosazovat písemné etické kodexy a hlavně prakticky vymáhat jejich dodržování, jsou pokusy přesně tak chabé, jako kdyby čistě materialisticky založený realistický pesimista v roli nejvyšší autority společnosti vedl dav k hromadnému spontánnímu sebeuzdravení těl společným prožitkem samádhí. Na povel k masám, jednotně, exaktně, podle přesných propozic, nejlépe písemných. Snad také víte, nebo alespoň tušíte, že se na “to” musí jinak.

Pak mi přišla přes IT pozvánka na besedu ČRo Plus v DOXu pod názvem Lépe užbylo?! HLEDÁ SE SPASITEL. Když jsem uviděla jména hostů, zejména prof. Cyrila Höschla a Magdy Vašáryové, nadšeně jsem zaškrtla, že se zúčastním a těšila jsem se, že smysluplnými odpověďmi hostů budu povznesena bez ohledu na plánované téma. Ze zdánlivě svobodné debaty v přímém přenosu, kde názvem, anketními otázkami i vyslovenými dotazy začínajícího moderátora bylo dáno zcela pevně, že společnost rozdělená je, ne, že ne, jsme nakonec odešli v radosti. To přesto, že jsem se (já tupec) hned po příchodu u vchodu slečny organizátorky bezelstně zeptala, co že tazatelé na lístečku s anketními otázkami považují za “zdi”, a po její odpovědi, že každej je přece pro, nebo proti, jsme se rozešly, každá s údivem vůči té druhé. Já nejsem ani proti, ani pro (navíc nevím čemu), já cítím v sobě rovnováhu jednoty.
Tázaní hosté předčili moje očekávání, i na skákání do řeči a kapciózní otázky konferenciéra odpovídali moudře s elegantní nonšalancí, aniž by dovolili, aby jejich životní zkušenosti, vědomosti a platná univerzální pravda o vývoji lidstva a lidskosti, byly kamsi odsunuty. Dokonce i generál Petr Pavel promluvil opakovaně jako člověk živý a cítící, když poodhalil příběh volebního práva svého starého tatínka. Lidskost už boduje.
Děkuji všem, odcházela jsem povznesená, že dál nemusím zjišťovat, jaký nový význam je žurnalisty vkládán do slova zdi, a že si dál můžu myslet a cítit, že naše společnost není rozdělená víc, než jako zrcadlo každého z nás uvnitř sebe samého v jin a jang ; konečně, že akcelerovat emoce strachu a podněcovat k akci (pro nebo proti) média prostě mohou, i když tím zjevně lidem šťastnější život nepřinášejí.
Snad také víte, nebo alespoň tušíte, že se na “to” musí jinak.

A konečně včera večer ti dva, na první pohled velmi dobře situovaní s pronikavě inteligentním pohledem, co se nám pak od vedlejšího stolu v Kravíně na Míráku sami představili jako ajťáci. Po (jejich) několika pivech se ten zleva ke mně do meziprostoru cca 30cm přiklonil a požádal zdvořile, zda bych mohla do vyhledávače Google přes svůj mobil zadat “video of” a pak mu ukázat, co vyleze. K tomu mi vysvětlil, že se právě s kamarádem bavili o tom videu, co je teď už stažené, jak v Maroku podřezávali dvěma ženám krk a že se tady dějou divný věci, protože oni jsou z oboru, svět IT perfektně znají a dobře je živí, a teď je jim jasné, že jsme už všichni přes mobily posloucháni a naše rozhovory jsou evidovány, protože každému z nás právě vyhledávač po zadání “video of” přinesl úplně stejnou informaci : “video of tourists killing in morocco” a pak “video of morocco”... . Řekla jsem mu, že několik desetiletí od dob svého nevysvětlitelného placebo uzdravení plicního nádoru vnímám svět přednostně z místa pod hrudní kostí, a svou hlavu jako chytrouše hlídám, aby mi nevládla, ale jen sloužila, když ji vyzvu, takže mě jeho zjištění prostě neděsí. On údivem pokřivil obličej, řekl, že jsem dobrá, pak řekl hořce, že je to tak, že tohle může člověka zabít a při tom si zaťukal na čelo.

Mně moje suché bílé už došlo a nic se nevyvíjelo k tomu, abychom se s kamarádkou objevu jejich IT nápadu o důkazu odposlechu a sběru dat chtěly dál s obdivem věnovat. IT odborníci zůstali u svých piv podivně ztěžklí a smutní, a já si před Svatou Ludmilou zůstala stát šťasná, že s ohledem na mou jedinečnost (přesněji IT tupost) mě nic komplikovaně technicky odborného neruší.
Prostě jen zcela neracionálně tuším, že to video bylo hojně sledováno a pak pro svou brutalitu direktivně smazáno, takže když se teď zadá “video of”, nemůže robot podle četnosti shlédnutí a hledání toho videa nabídnout jinou aktuální informaci, než “video of tourists killing in morocco” a “video of morocco” a pod tím nic. To bez ohledu na odposlouchávání, evidování a shromažďování čehokoliv, aniž bych chtěla tvrdit, že se to neděje.

Jde jen o to, kdo dovolí, aby ho jeho primitivní strachy nebo naopak vysoké hodnoty IQ zbavovaly osobní svobody, třeba úzkostmi z možnosti budoucího nedostatku, ze selhání, z šílenství nebo ze smrti.
Možná, že někdo k odevzdanosti se svým emocím do své podvědomé tmy nemá odvahu a proto si neuvědomuje, že když říká hrdě já , neťuká si do hlavy, jako když mi ajťák ukazoval, co může člověka zabít, ale položí si ruku někam úplně jinam. Většinou doprostřed.

Takže jsem si už jistá, že Vy víte, nebo alespoň tušíte, že se na “to” musí jinak, že vykřikovat, že společnost je rozdělená, nepomůže ničemu.
Mně občasná odevzdanost své vnitřní tmě přináší zdraví a čilost, radost ze života a úctu k němu, zkrátka pokoj.
Přeji proto všem lidem vědění, nebo alespoň tušení, že jejich život jim zrcadlí jen to, co nosí v sobě uvnitř, a že na “to” (nalezení vnitřního pokoje) se musí jinak.

Některé z našich zkušeností o nalézání pokoje zkusím zveřejnit možná hned zítra, než půjdu připravovat sněhové řetězy k cestě na hory.
Žijeme si totiž všichni tak, jako nikdy dřív. 

„Blaze těm, kdo působí pokoj, neboť oni budou nazváni syny Božími.“ Mt 5,9 

Autor: Marie Voříšková | čtvrtek 31.1.2019 19:23 | karma článku: 10,21 | přečteno: 413x
  • Další články autora

Marie Voříšková

Manželství jako právní problém nebo jen "dané a neměnné faktum".

Že manželství je "...dané a neměnné faktum..." mi napsal o tom svém jeden nemocí trpící muž, navíc se strachem, jak řekl,"...jestli mám zemřít tak brzo jako táta...". Obrátit se do sebe k poznání své niterné pravdy se ale nechtěl.

24.1.2024 v 15:09 | Karma: 10,67 | Přečteno: 236x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Vzteklé dítě trestat?

Víte, že vzteklé dítě ukazuje z okolních autorit potlačované emoce, které do sebe podvědomě nasává a bránit se proti nim může jen tak, že je v okamžiku jejich výbuchu vypouští zpět na vysílače? A zkusili jste někdy jednat jinak?

22.1.2024 v 14:12 | Karma: 10,29 | Přečteno: 443x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hypnóza všech? Jak je Vám libo.

...abyste nepolevovali ve své lidsky přirozené touze, nalézt V SOBĚ radost duše, zdraví a čilost těla a tak stav lásky ke všemu a všem. Protože, jak vypočítal vzácný vědec Albert Einstein: "SYNCHRONICITA VŠEHO JE ABSOLUTNÍ."

21.1.2024 v 8:15 | Karma: 11,60 | Přečteno: 183x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Svobodně s muslimem? Válka spravedlivá? Nemožné, okusila jsem.

Pánové (já jim říkám laskavě chytrouši), kteří nechtějí vnímat, jak jejich strach ovládá i jejich myšlenky, mi pod koment dali nevyžádanou radu: Běžte k teroristům, ale nejdřív si sepište poslední vůli.

16.12.2023 v 13:30 | Karma: 19,64 | Přečteno: 1271x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hodnotový systém práva?

Možná učivo pro ty odvážnější, kteří doma či na pracovišti nějakou ostrakizaci, šikanu, další ponižování a segregaci už přežili, a pro blaho lidskosti v sobě zužitkovali, takže teď už říkají nahlas: Je třeba změnit systém!

4.12.2023 v 12:26 | Karma: 11,96 | Přečteno: 244x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Stávky a demonstrace...

Milí přátelé, dosud živí lidé, dáváte mi od roku 2018 i skrze IT úžasné zpětné vazby k sebereflexi a prozření. Odborníci tomu prý říkají interakce. Děkuji za to vám všem i nebesům, Vesmíru spravedlivému.

27.11.2023 v 11:51 | Karma: 0 | Přečteno: 201x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Já je nesoudím...

Aby mě tady na Blogu "oni kompetentní" z nějakých důvodů zase nešoupli někam do ústraní, píšu tenhle pozdrav pro podporu svobody nás všech o týden později, to už možná můžu nezávisle...

26.11.2023 v 9:59 | Karma: 22,89 | Přečteno: 530x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Šikana z pokrytectví

Snáším klidně, že dne 28.10.2023 o mém článku na Blogu iDnes pod titulkem “Pokrytectví našich oslav” proti mojí vůli “za administraci blogu Helena Skočová” napsala: "Byli jsme nuceni ho stáhnout z hlavní strany Blogu iDNES...".

11.11.2023 v 11:56 | Karma: 26,85 | Přečteno: 692x | Diskuse| Hyde park

Marie Voříšková

Pokrytectví našich oslav.

Přece novorozenec bez pomoci se po porodu sám vyšplhá na matčino břicho a přisaje se k prsu... Tak znakem mizející lidskosti na Zemi je pro mě plk. Foltýn...

28.10.2023 v 12:32 | Karma: 14,59 | Přečteno: 287x | Diskuse

Marie Voříšková

Dezinformace.

Vážím si projevů generála Šándora, takže nemám radost, že jeho řeč do médii... byla hanebně zmanipulována. Neumím si vážit projevů paní předsedkyně PS, takže když se někdo vzteká, že ona i na sítě píše hrubky, jen s ní soucítím...

9.9.2023 v 11:38 | Karma: 31,28 | Přečteno: 1071x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Mluvme světově AI ?

Ti nahoře mají se mnou ještě dost práce, protože všude všecko já teda ještě nemiluju. Například mě stále provokuje veřejně opakovaná normalita, že kdo nemluví anglicky, je id.ot a tak vracet českým slovům pravý význam je přežitek.

27.8.2023 v 0:55 | Karma: 16,92 | Přečteno: 338x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Podle Vítězslava Drozda jsem zoufalá ezoterička

Píšu klidně a radostně tento vzkaz všem, inspirovaná Vítězslavem Drozdem. Také on si může myslet (a zdvořile i psát) co chce, mě rozesmál, jak bohapustě si je jist správností své nadřazenosti a oprávněním profesory nazývat cvoky.

21.8.2023 v 8:19 | Karma: 15,41 | Přečteno: 398x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hrůza užitečná? Proboha proč?

Sebepoznávání se průběžně děje. Aktuálně třeba přes IT - TicToc můžeme nahlédnout do Belgie a vidět na veřejnosti blonďatého kluka, donuceného násilím brunet emigrantů padnout na kolena a všem v kruhu kolem sebe líbat nohy...

20.8.2023 v 12:45 | Karma: 12,72 | Přečteno: 408x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Konec civlizace splněný sen

J. A. Tainter, světový zakladatel vědeckého zkoumání kolapsu civilizací říká: "Je velmi zajímavé, že máme tak mnoho špatných vládců najednou...vytvářejí falešné problémy a těmi dovádějí lidi v zuřivost..."

8.8.2023 v 19:38 | Karma: 16,66 | Přečteno: 420x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hereze, inkvizice, trest a osvícení.

Hereze je kacířstvím, porušením, snahou o revizi některých dogmat, zastávání názorů odchylných od oficiálních. Inkvizice je církevní institucí vyhledávající a soudící kacíře, přísným, fanatickým zkoumáním. Co mi to jen připomíná?

6.7.2023 v 12:53 | Karma: 10,28 | Přečteno: 215x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Nám všem pro snazší sebepoznávání!

Edukace pro naši poctivou radost, čilost a zdraví těla. Poučení, co asi je propaganda... Že propagandisté ohlašují příchod nesvobody: Pravda je nalezena, další diskuse netřeba? Jestlipak on se George Orwell přece jen nemýlil? :-D

26.6.2023 v 8:25 | Karma: 12,69 | Přečteno: 213x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Že děti nesmí do restaurací?

Že by kdosi chtěl zmizíkovat přirozeně poctivé lidské (dokonce i pokrevní) vazby? Není to tak dávno, co jakási údajná epidemie oddělovala děti od prarodičů. Každý může sám cítit proč. Údajná epidemie je pryč, takže...?

11.4.2023 v 11:43 | Karma: 14,87 | Přečteno: 879x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Ne, nestydím se!

Nestydím se, že se mám dobře. Protože už vnímám, že všechno je Jedno. Že nic vychytrale vymyšleného člověkem nemůže zničit to přirozené, co od nepaměti člověka přesahuje. Za svůj růst nejvíc vděčím těm, kteří mě chtěli zničit.

9.4.2023 v 8:10 | Karma: 20,62 | Přečteno: 632x | Diskuse

Marie Voříšková

Prostě “Ezo byznys”. A co na to Vy?

...Tam jsem našla fotku usměvavé krásné mladé paní, její těšení na "živé tantra kurzy”, které pro zájemce pořádá a pak taky několik ostrých (a argumentačně primitivních) odsudků AB a glorifikací PP...

26.2.2023 v 15:16 | Karma: 10,96 | Přečteno: 450x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Datové schránky? Celostně? "Aleděte!"

My advokáti jsme se stali povinnými komunikovat skrze datové schránky (dále též jen DS) právně správně prostě zákonem už před lety. V právním státě nelze člověku stanovit povinnost jinak, než zákonem. Jenže!

11.2.2023 v 17:13 | Karma: 24,82 | Přečteno: 1000x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 71
  • Celková karma 10,48
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik