Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Poděkování

Děkuji všem, kteří jste mě k článku “Viníky Fake nehledám! ” v diskusi upozornili na slévání slov. Povzbudili jste mě, abychom dál praxí svých životů ověřovali své hypotézy, kdo že ten geniální mechanismus náhody řídí. Jedno-duše.

Srdečně děkuji vám všem, kteří jste mě k předchozímu zveřejnění článku “Viníky Fake nehledám! ” v diskusních příspěvcích upozornili na nežádoucí slévání slov - deficit mezer. Jsem technicky vzdělaná výhradně živelně a elektronicky pracuji s Apple, takže to víte, války firem, formátů a toho všeho. Omlouvám se.
Tyto vaše diskusní příspěvky, ať už byly věcné, podnětné, vtipné nebo kritické, ale přijímám současně jako posílení své “pravdy”, že všichni jsme IT a umělými inteligencemi občas zkoušeni, zda stále ještě máme sílu se nenechat ovládat k podřízenosti nebo rezignaci, zda dokážeme setrvat ve své jedinečné lidské vnitřní rovnováze citu a rozumu, v radosti ze života. Když totiž zjistíme, že tu sílu ještě máme, můžeme být vesmírem obdarováni nádherným zážitkem, že vzájemnou pomoc ve svízelné situaci nám poskytnou živí lidé, protože cítí a protože nám pomoci chtějí. Robot je out.
To je jako když jsem asi před měsícem na cestě za lyžováním od rána ujela do Alp asi 700 km úplně v pohodě, a pak náhle ztracená v temně černé noci bez GPS jsem v rakouském městečku hledala “náš” hotel. Připojení na internet z mého mobilu bylo bezdůvodně nemožné. Říkala jsem si nojo, léta vykřikuju, že člověk může správný směr přirozeně cítit jako kdysi přírodní národy, že žádnou GPS nepotřebujeme, že z těch všech IT novinek degenerujeme, tak teď to mám.
Moje hlava kapitulovala a břišní intuice mě ponoukla ať zastavím a zeptám se. Kolem mého auta šli právě z posilovny dva kluci plus mínus třicet, já jsem se jim koktajíc tvrdou němčinou svěřila, že nevím, jak dál, a jeden z nich mi jemně vzal mobil z ruky, začal do něj něco ťukat, s tím druhým se rychle o něčem domlouval podivnou řečí, pak z mého mobilu někam telefonovali, já, úplně odevzdaná vis maior, jsem seděla v autě u otevřeného okýnka a vůbec mě nenapadlo, že by ten s mým mobilem mohl snadno zdrhnout a já bych neudělala nic. Pak mi mobil vrátil, k tomu zase německy řekl, že Google mně opravdu nejde, že oni jsou Turci a mají tu kamaráda Čecha, který je ale v práci, takže se mnou telefonovat nemůže, protože je taxikář, ale tady do poznámek mi napsali, co on jim nadiktoval, kudy mám jet.
U každého dalšího kruháče jsem se dojímala, že nikdo, než zde působící taxikář, by mi nemohl poradit přesněji. No řekněte !
Můžeme pak nevěřit dávnému projektu NASA, z něhož vyplynulo, že náhoda je geniálně řízený mechanismus ? Nějak ale tuším, že to platí jen pro živé lidi řízené emocí.
V tom je ta jednoduchost celého našeho racionálně složitého žití. Na počátku každého člověka jsou emoce a dokud se k nim dovnitř v dospělosti neobrátíme, musí nám život připravovat jen další a další těžkosti. Pro naše poznání. Abychom  praxí svých životů ověřovali své hypotézy, kdo že ten geniální mechanismus náhody řídí. Jedno-duše. 
S úctou proto děkuji vám všem, kteří jste mě upozornili … 

Autor: Marie Voříšková | pondělí 28.1.2019 14:20 | karma článku: 13,10 | přečteno: 332x
  • Další články autora

Marie Voříšková

Manželství jako právní problém nebo jen "dané a neměnné faktum".

Že manželství je "...dané a neměnné faktum..." mi napsal o tom svém jeden nemocí trpící muž, navíc se strachem, jak řekl,"...jestli mám zemřít tak brzo jako táta...". Obrátit se do sebe k poznání své niterné pravdy se ale nechtěl.

24.1.2024 v 15:09 | Karma: 10,67 | Přečteno: 237x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Vzteklé dítě trestat?

Víte, že vzteklé dítě ukazuje z okolních autorit potlačované emoce, které do sebe podvědomě nasává a bránit se proti nim může jen tak, že je v okamžiku jejich výbuchu vypouští zpět na vysílače? A zkusili jste někdy jednat jinak?

22.1.2024 v 14:12 | Karma: 10,29 | Přečteno: 443x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hypnóza všech? Jak je Vám libo.

...abyste nepolevovali ve své lidsky přirozené touze, nalézt V SOBĚ radost duše, zdraví a čilost těla a tak stav lásky ke všemu a všem. Protože, jak vypočítal vzácný vědec Albert Einstein: "SYNCHRONICITA VŠEHO JE ABSOLUTNÍ."

21.1.2024 v 8:15 | Karma: 11,60 | Přečteno: 183x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Svobodně s muslimem? Válka spravedlivá? Nemožné, okusila jsem.

Pánové (já jim říkám laskavě chytrouši), kteří nechtějí vnímat, jak jejich strach ovládá i jejich myšlenky, mi pod koment dali nevyžádanou radu: Běžte k teroristům, ale nejdřív si sepište poslední vůli.

16.12.2023 v 13:30 | Karma: 19,64 | Přečteno: 1272x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hodnotový systém práva?

Možná učivo pro ty odvážnější, kteří doma či na pracovišti nějakou ostrakizaci, šikanu, další ponižování a segregaci už přežili, a pro blaho lidskosti v sobě zužitkovali, takže teď už říkají nahlas: Je třeba změnit systém!

4.12.2023 v 12:26 | Karma: 11,97 | Přečteno: 245x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik