Diskuse

Dezinformace.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Voříšková, dík za přínosnou úvahu. Lidské vztahy budované jen v pravdě a lásce mají budoucnost! A horizontální nenávist, tolik dnes pěstovaná, je nesmysl, protože naše tělo i duše jsou nějak vybudované a nic s tím neuděláme. Můžeme-li milovat, milujme, můžeme-li odpustit, odpusťme.

Ale ani zloba vertikální člověku nepomůže. Nenáviděl jsem Boha. Pro stavbu svého Superega. Než jsem pochopil, že Bůh v tom nemá prsty. On mne vzal na milost. Bez toho mého osobního vzdoru, bych nikdy nedostal poznání, ke kterému jsem byl přiveden.

A jestliže u nás dnes jsou strany, které se opírají o lži a nenávist, pak nechápu, proč za nimi jdou lidi, jako krysy za Andersonovým pištcem. Pro mne jsou nevolitelní! Navíc jsou nebezpeční pro naši demokracii a občanské svobody!

1 1
možnosti
Foto

Stále platí, pane Bohumíre Šimku, ono "Panta reī", čili že všechno je v pohybu. Tak i lidské myšlenky vždycky ovládané emocemi, obojí jako informační stopy různých frekvencí se skrze člověka pohybují. Proto jen člověk může ovládat (sám v sobě) kudy a jak se jeho primárně cítění a pak myšlení pohybuje.

Pokud chcete tvrdit, že "zloba vertikální člověku nepomůže", velmi mě Vaše zkušenosti zajímají, byl byste první na světě, u koho takový postup (usebrání, pokání, kontemplace,...) nefunguje. Ráda bych to prostudovala.

Protože milovat může každý, až když odpustí. A odpustit může každý jen sám sobě, jak (povýšeně, nadřazeně, odtažitě, tvrdě...) se choval ke své duši.

Kdo si myslí, že odpouštět může druhým, vychází z premisy, že sám je lepší, než ten druhý (ti druzí ve straně...) a takový předpoklad není nic jiného, než pýcha. Takovému pyšnému vynalézavé ego navykládá o Bohu cokoliv... 😆. Vám děkuji za názor a nám všem držím palce 👍.

2 0
možnosti

Babiš a jeho hnutí je produkt doby po roce 2010. Tehdy řval ,, všichni kradnú" . Protože členové ODS a ČSSD skutečně rozkradli co se dalo. A černé peníze njkomu nesmrděly. To vyneslo Babiše do výšin politiky. Dnes je Babiš groteskní kreatura ( viz jeho šesti hodinový výstup v parlamentu) , která patří do propadliště dějin ČR.

3 5
možnosti

Rozhodující je spíš to, že jste přiznal, že v té době měl naprostou pravdu a jeho slogan, který dnes všichni odsuzují, jako dezinformaci, byl ve skutečnosti velmi pravdivý.

3 3
možnosti

Velmi dobře napsáno!

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za uznání, vážený pane Pavle

1 0
možnosti

Hezky napsané, souhlas. Jen tak na okraj: pan Šándor bydlí v jednom činžáku kousek od nás. Můj známý z PPL, který k němu často jezdí, mi říkal, že je to skromný a fajn člověk, se kterým si vždy rád popovídá .

5 0
možnosti
Foto

Vzácný pane Pavlíčku, vždycky jsem šťastná, když můžu zažít empirické potvrzení správnosti svého cítění, ať už vlastními zážitky (občas i neradostnými), nebo potvrzením zkušenosti sdělovanou mi někým pro mě důvěryhodným. Děkuji Vám srdečně .

1 0
možnosti

Děkuji nejen za to ústřední poselství Vaší úvahy, vážená paní Marie, ale i za odkazy za osobnosti, které zmiňujete.

5 0
možnosti
Foto

Já děkuji Vám, drahý Tomáši, za Vaši jedinečnou odvahu a sílu pomáhat... však Vy víte

0 0
možnosti

Je skoro neuvěřitelné číst, že advokátka má informace o používání černých peněz a klidně o tom píše jako o standardu.

0 4
možnosti
Foto

Je-li láska vnímaný stav, je všude a ve všem. Tak jde Vaše otázka mimo mě 😊

4 0
možnosti

J54a20n 36H24a73r58v12a72n

9. 9. 2023 12:08

Jó banderovci - když utíkali na Západ, tak mojeho tátu, který pracoval s bratrem na poli na východě Československa nezastřelili, ale jenom stříleli kolem nich. V blízké vesnici Kolbasov našli 14 Židů, kterým se podařilo přežít válku a všechny je povraždili (viz Google). Odhadem na Ukrajině povraždili 60 - 100 000 Poláků, cigány, Židy, Rusy, Volyňské Čechy, ... S oblibou je za živa upalovali ve stodolách, až i Němci žasli nad tou krutostí, píší na internetu Volyňští Češi.

A dnes se na Ukrajině staví Banderovi sochy, ukrajinští představitelé jezdí do Německa se klanět k jeho hrobu, nedávno v našich novinách byly fotky ukrajinských tanků pomalovaných SS znaky, ...

8 1
možnosti

Pane Harvane, nezažil jsem řádění Banderovců, protože jsem moc mladý, ale dokázal jsem si dohledat informace o tom kdo Bandera byl a co dělal. Nejúžasnější na tom celém je to, že největší jemu připisovaná zvěrstva se děla v době jeho pobytu ve vězení.

5 0
možnosti

První podnikání AB mimo politiku byl sběr míčků, kterým si přivydělával. V devadesátkách si již rozuměl se všemi v politice, kteří něco znamenali a potom se rozhodl, jeho slovy, že již "nebude žmůlat čapicu".....

2 1
možnosti

Sichr. To ovšem dnes nikdo nechce slyšet. Babiš je produkt, ne příčina.

5 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik