Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ještě bych dodala, je v pořádku, chvályhodné a bohulibé , když něco funguje bez agrese a bez boje, ale dnes a denně a v poslední době obzvlášť, vidíme, že jsou situace, kdy to bez boje nejde.

1 0
možnosti
Foto

Klára Trnková, já si ponechám svou empirii, že co právě dnes jde, nebo nejde, je svobodné rozhodnutí každého člověka podle aktuální úrovně jeho mentální zralosti. To je to, na čem můžeme každý poctivě "dělat" . Děkuji Vám za upřímný koment

0 0
možnosti
JT

Ještěže jen ezoterička a ne ezoteroristka. Je fajn dozvědět se jaký jsem to zoufalec ezo-teoretik Řekl bych, že mezi prof. Rakem a guru Járou (Dobešem) je podstatný rozdíl. A když jsme u těch profesorů, pak prof. Fiala má (dle mého) blíže ke guru Járovi. Připadá mi, že to hospodářství řídí tak nějak ezotericky

2 0
možnosti
Foto

Jan Tichý (Bnj) tak to čtu a cítím, že Vy jste můj kůň!

1 0
možnosti
KT

A musíte se nutně poměřovat? Taky se stavíte do role jedince znajícího pravdu.

Osobně věřím na sílu ducha, ale možná zase trochu jinak než vy, každý to máme nějak, protože celek asi nejsme s to uchopit, tak vidíme jen každý ten svůj kousek.

2 0
možnosti
JT

Souhlas. Skládáme si střípky do mozaiky a někdo ji i složí

2 0
možnosti
VD

Hezké, až poetické. A především důsledně asertivní. Nebudu psát samostatný blog kvůli osobní "přestřelce", tak jen krátký komentář. Neupírám nikomu reálné životní zásluhy. Dovoluji si jen vymezovat se vůči ezoterice, a to jak ve Vašem případě, tak v případě prof. Raka - i kdyby byl stokrát profesor, jeho aktivity z posledních let mne prostě vedou k názoru, jaký na něj mám (tedy na jeho ezo výroky). Závěrem snad jen k tomu přívlastku "zoufalá" - to nebylo osobní, přidal jsem to tam automaticky - považuji totiž všechny ezoteriky za jakési "zoufalce". Dobrá tedy, za "zoufalá" se omlouvám...

0 0
možnosti
Foto

Blog iDnes podle svého interního vyhledávače žádného blogera pod jménem "Vítězslav Drozd" n e z n á, takže jaký blog by tady chtěl na hlavu paní Voříškové pan Drozd asi tak napsat, ví čert a nebo je jasné přesněji pouze opravdu málokomu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik