Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V principu ale stát nikomu neříká, že "musí mít bezpodmínečně" datovou schránku.

Jde o stejnou analogii, jako když stát říká, když se někdo chce živit poskytováním plnohodnotných právních služeb, musí být advokát.

Anebo jinak..."Pouze advokáti jsou oprávněni poskytovat právní služby v jejich nejširším rozsahu a v jejich úplnosti. Různé výseky právních služeb jsou oprávněni svou nabídkou pokrýt i příslušníci jiných povolání, jako například daňoví poradci či patentoví zástupci; advokát je však oprávněn poskytovat právní služby v jakékoliv věci."

Ale to, jak (anebo zda vůbec) se člověk stane advokátem, je jeho soukromý problém.

Datová schránka se prostě jen stala další podmínkou poskytování právních služeb.

Má to své výhody, má to samozřejmě i nevýhody, o tom není sporu. Ale jak si zabezpečit chod datové schránky a přístupnost, už je fakt hlavně starost jejího majitele, nikoliv státu. Ten soudní spor by byl nejen zbytečný, ale imho i předem prohraný.

0 0
možnosti
Foto

Pane Karle Boháčku, svým obsáhlým kometem a především tvrzením svých, tedy nikoliv obecně závazných, pravda a názorů na leccos, jste mě jen ubezpečil o tom, že jste se jako samozvaný nejvyšší a nejspravedlivější soudce všech od té doby před lety, kdy jste potřeboval do mě střilet na jiné síti, v sebepoznání vůbec neposunul. Díky nebesům, že celý život umím žít bez závislosti na takových... a bez podřízenosti takovým... protože se nepovyšuji. Tak se klidně dál (s)mějme;-D

0 0
možnosti

J96a57n 55R48á97ž

12. 2. 2023 16:55

Bezesporu je datová schránka velmi dobrá věc. Kdo říká, že s ní má problém je stejně trapný jako lékař, který odmítá psát e-recepty.

Je mi za pár měsíců osmdesát a zřídil jsem si datovku, aniž bych musel, protože se mi nechce chodit na poštu, popřípadě abych neprošvihnul vyzvednutí nějakého úředního dopisu, protože jsem zrovna delší čas v zahraničí. Dostanu SMS, že mám v datovce zprávu, tak si ji přečtu i když jsem zrovna např. v Rakousku. Paráda!

0 0
možnosti
Foto

Jan Ráž přeji Vám Vaši radost z datových schránek, pane a za Váš koment děkuji. Jen ještě považte, protože "Panta rei", až se posunete do úrovně mentální zralosti, že Vám žádní lidé nebudou připadat trapní, protože pocítíte, že jste jedním z nich, jaká to bude teprve paráda ;-D.

0 0
možnosti

I63v13a47n83a 65L53a20n60c65e

12. 2. 2023 13:03

Ráda vás čtu,R^ snažíte se vysvětlit, že lidé by se měli více starat o duši než o svoje ego. Také jsem byla taková, nemoc člověka změní. A když jsem přišla do Ameriky a setkala jsem se..., mnoho hladových vlků kolem mne, dneska říkám: marnost nad marnost.

2 0
možnosti
Foto

Milá Ivana Lance R^, také Vás čtu ráda. A ještě raději jsem přečetla Váš dnešní koment, protože v něm jste trefila hřebíku hlavičku. Jen taky tuším, že marnost pocítí člověk tehdy, když své poznávání světa a sebe skrze každodenní zážitky přestane zužitkovávat především pro sebe (dovnitř doprostřed), a naopak očekává, že se změní oni, ti okolo. Tak člověk žije svůj sebeklam, jak prokazují dnes už nejen kvantoví fyzici, protože tzv. realita je jen iluzí a tu si každý z nás svým vědomím promítáme do svého okolí sám. V tomto ohledu mně paradoxně právě pomohli lidé, které jsem viděla a zažívala na kusu každé z obou Amerik, kusu Afriky, kus Islandu, celý Nový Zéland, kousek Austrálie... a pochopitelně hustě v Evropu s Británií. V roce 2019 jsme konečně obletěli Zemi, abych pocítila Mistrovství Komenského Labyrintu světa a ráje srdce, a uzřela zcela empiricky, že nejvíc se expanzím a boji kdo s koho (tedy sebeničení), odevzdávají lidé v krajinách anglosaských, na našem starém kontinentě. A moje radost v duši a uzdravení těla jsou mi důkazem, že já už můžu myslet jinak, protože mám vyzkoušeno, že jednat eticky se vždycky vyplatí. Děkuji Vám srdečně a přeju radostV

0 0
možnosti
Foto

"Nepřebírejme na sebe zodpovědnost za český stát, vedený těmi, které jsme (přesněji jste) zvolili."

Vy jste nebyla volit?

0 0
možnosti

Advokátní kancelář kdesi v lesích bez telefonu, to je taková Cimrmanovská hospoda Na mýtince...

Ta paní, která si chce v 76 letech přivydělat k důchodu, může pracovat na dohodu. A pak DS nepotřebuje. Ostatně pokud vy pracovala na IČO jen pro jednoho klienta, navíc s jeho pracovním vybavením, mohlo by to být považováno za Švarcsystém, a ten je nelegální.

Atd...

3 0
možnosti

Oprava - pokud by pracovala...

0 0
možnosti

R^

Jsem rád, že jsem starý. Někteří se ke mně přestávají znát, ale jsem svobodný, zcela svobodný. Jiřina Šiklová říkávala: Mohu dělat, co chci, a nemusím dělat nic!

Chápu, že musíte mít DS. Když jsem byl pozván k soudu, tak jsem pozvánku do vlastních rukou neobdržel, ani do schránky nedostal avízo! Teprve advokát mne upozornil, že mám soud. Když jsem si stěžoval u pošťačky, bylo mi řečeno, že pošta nemá lidi, že doručuje každý, kdo má ruce. Ale soud by to vzal jako vzdor, protože nevyzdvihnutá zásilka do vlastních rukou je poslána soudu zpět jako doručená! Tomu nerozumím. Když jsem já sloužil u vlakových pošt, tak se nic takového nemohlo stát! Obyčejný dopis podaný v Aši do 16 hod., byl druhý den doručen i na druhém konci republiky. Dnes v Praze z jednoho konce Štěpánské ulice na druhý konec Štěpánské ulice jde čtyři dny. Čtyři dny! Čím více nám bují stát, tím horší služby má ke svým občanům! Jsem rád, že už jsem starý!

:-)

5 0
možnosti
Foto

Půjčeno odvedle: Zlomyslný vtip říká, že každá země má v Česku jednu ambasádu, jen Peklo má dvě: Českou poštu a České dráhy.

Poštovní problém je především s doručovací poštou a je to jak kde. U nás to docela funguje, ale jinde vám nehodí do schránky ani lístek o tom, že nejste doma, i když jste doma.

Takže, jste-li počítačově gramotný, datová schránka (fyzické osoby nepodnikající) stojí za úvahu: již žádné nedoručené obálky s modrým pruhem, případně čekání ve frontě na poště.

1 0
možnosti

Váš článek jsem nějak nepochopil.

Bezdomovec: máte datovku, tedy jistě nepoběžíte na další úřad, ale věc vyřídíte z tepla domova/kanceláře. Datovkou.

Stará uklízečka: jako advokátka jste jí bezpochyby poradila, že příležitostným úklidem si může legálně vydělat až 30 000 ročně (je na čase limit zvýšit), aniž by k tomu musela být OSVČ. Jako přivýdělek k důchodu by to mohlo stačit. Tedy paní se nemusí nějakou datovkou vůbec zabývat.

Proč zmizel váš příspěvek u podobně laděného článku?

1 0
možnosti
Foto

Zbyšek Hlinka vezmu to odzadu:

1) nevím, co kde mého zmizelo, takže ani nevím proč :-). A je mi to jedno.

2) stará uklízečka nepotřebovala od nikoho radit, co by jí mohlo stačit ;-D, ještě je živá a svéprávná. A předjímat za mě, co jsem jí "bezpochyby poradila", když případ znáte jen z článku tohoto populárního zamyšlení, je pro mě i pro ni nonsens.

3) podobně jako ad 2) svyým "tedy jistě nepoběžíte..., ale věc vyřídíte..." Vy zase jen předjímáte, že Vy víte líp, co já (a ona) mám dělat. ;-D

Vnímáte také někdy sám sebe, a v sobě také ten proces, že každá člověkova myšlenka ve vědomí (5 % mysli) je řízena jeho emocemi z podvědomí (95 % mysli)? Protože kdybyste se chtěl začít vnímat jako člověk ("Nikoliv racionální tvor, ale emocionální bytost jen občas schopná racionálně myslet "- cit. prof. Radek Ptáček, první profesor lékařské pschologie v ČR) jistě by se Vám ulevilo. Pak byste možná i "nějak pochopil". S díky zdravím ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik