Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Gott nás ovlivnil všechny. Příčin je celá řada, od talentu - pracovitosti, po dlouholetou kariéru. Apoliticky ovšem dodávám, podobně, jako G. Husák ! Pak jsou součástí mého dětství oba. Karel zněl v tranzistoráku Orionton, (MLR), rodiče na dece u rybníka. Nezbytná Nivea k tomu. Plechová krabice s řízky a nadávající otec, kterému se utopily lahve piva a nutil mne k potápění ... !

Ty začátky ze Semaforu byly ohromné - Woody byl zdvořilý a Oči dokonce zavál sníh! Doba zvláštní, ledacos bylo v Trezoru a v SSSR často stavěli Schody do Nebe ! Pozdější kantilény mne už moc nebraly, jako mladý muž jsem vítal hledání nějakého Brodu revolty. Troufám si tvrdit, že publikum se i rozdělilo, já byl Matuškovec, ženy vyznavačky Karla, podobně má milá maminka ...

Nezapomenu na jakéhosi uříceného člověka, který přiběhl a říká - Pusťte si rychle rádio, bude zpívat na nová zpěvačka - Eva Pilarová! Já plaval, nemaje Prsa ani znak - Vzal jsem to Vodou za rákosím kolem prámu ! Dnešní doba došla tak daleko, že psát o Mistrovi mi připadá už i nebezpečné! City a obdiv jaksi přehlušují rozum. Viz. blogy a sociální sítě. Zdá se, že opravdu - Je nebezpečné, dotýkat se hvězd ... ! :-)

1 0
možnosti
Foto

Vážený pane Bučku, Váš koment mi přestal připadat vtipný až těsně před koncem. Chtěla jsem jen vyjádřit náš pocit z jedné "obyčejné" soboty..., když se ovce daly do pohybu. A tak Váš závěr, že "City a obdiv jaksi přehlušují rozum" považuji za přesný popis dnešní doby, kdy pro člověka je provořadá ekonomická výhodnost jeho života. Mně neraduje, že cít lidskosti ( o němž odborníci a vědci už otevřeně konstatují, že na planetě Zemi plošně mizí) ani, že úcta k přirozené danosti (když OSN vydala zprávu, že právě procházíme počátek šestého hromadného vymírání druhů na planetě Zemi) pro většinu z nás v "rozumném" životě hodnotami už nejsou. Děkuji Vám :-).

0 0
možnosti
Foto

Pěkný text a moc hezká fotografie. :-)

Přeji Vám moc pěkný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Při vší úctě k zemřelému a při vší úctě k právu na systému každého, jakým způsobem truchlí...bylo by smutné, kdyby se to u zcela normálního chlapa, co něco fakt uměl, byl veselý a hodný společník, co měl rád život tak, že by se moralisti museli pokřižovat...no mně je tim zivočisnym způsobem a jiskrou sympatický... zlomilo v to, že budeme v barokním vyvrácení očí k nebi studovat, jestli se na jeho svatou počest vydala konat i teplá a studená fronta.

Strašně se omlouvám...já taky vzpomínám ...a jsem s ním spíš na zemi...ale. a fakt tu bude nějak chybět. To sluníčko dneska je prostě fajn. Tak to je.:) hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Milá Radko, děkuji Vám, i když moc nerozumím, za co se "strašně omlouváte". A přeju všem dostatek radosti a osobní svobody...:-).

0 0
možnosti
JK

Zpěvák stovek sentimentálních, podbízivých a vždy poněkud nablblých písní. Totéž, co v jiném žánru předvádí Honza Nedvěd. No, KG na rozdíl od něj uměl přece jenom zpívat.

0 4
možnosti
JK

Když si představím vztah mezi mužem a ženou podle Gottových písní, tak mi z toho vyjde něco nepředstavitelného. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 10,85
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik