Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Vzhledem k tomu, že nemám FB (a pořizovat znovu nechci), děkuji za příběh(y), Marie a vinšuju krásný víkend :)

1 0
možnosti
Foto

Milá Jano, to je aktuální téma. Já jsem se (profesně deformovaná advokacií) facebooku vyhýbala ještě vloni, ale zraju ;-D, takže jsem se zařadila jako bláznivá Viktorka. Články Teodora Koťátka jsou tak povznášející a vtipné (snad mi nebude zabráněno přidat sem další), že samy čtenáře uzdravují. Proto jsem se rozhodla je přidat, pan Koťátko na Fb sám nechce, ale s reprodukcí souhlasil. Jistě rozumíte, jak jsem byla dnes ráno vykulená, když mi tady do zpráv hned vyskočila výstraha admina pana Boháčka, že to je nedovolená propagace a článek je třeba smazat, nebo tedy může být (aspoň zatím) jen na mém soukromém Blogu. Co je soukromý Blog nevím, možná ani nechci vědět, mně oblažuje čistý úmysl lidskosti, proto se žádné cenzury nebojím. Pro zachování své radosti a zdraví teď chci jít raději na sjezdovku, venku je nádherně. Vám s díky přeju také jen samou libost.

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik