Diskuse

Poděkování

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jste ještě dopadla dobře, mě tady pronásleduje jedna zlonositelka a hlídá mi mluvnici a vždy najde nedostatek(má chyba) a pak radostně kvituje co jsem to za člověka, že ani neumím česky a diskusní příspěvek je konečně znehodnocen.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Pane Korecký, mám z Vašich diskusních příspěvků radost, tentokrát proto, že dokážete psát i o "zlonositelce" v pokoře a vtipně. Proto asi její pokusy tak statečně snášíte. Zjevně tak díky "zlonositelce" můžete vnímat sám sebe, jak Vaše odolnost a radost narůstají. To Vám vřele přeju, nejen proto, že jste rodilej z Vinohrad ;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 10,85
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik