Diskuse

Pes.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skutečně nádhera, dlouho jsem tady nečetl něco s čím bezvýhradně souhlasím.R^R^R^ Mám kluka, borderáka a stará se o mé zdraví, zejména jeho hyperaktivitou, večer jsem zmlácenej jak otep obilí po těch desítkách km a minut fotbálku atd. ale druhej den se už těším na jeho jasný pohled, který říká : ,, Tak to dědku sbal a jdeme". Vaše fenečka byla asi skvělá a ten popisek jejich setkání a moudrost najitelky vlčačky, to sedí. Jinak mi vodítko neznáme,jen na silnici, a to teda táhne,lump.;-D

2 0
možnosti
Foto

Pane Korecký, krása ! Svým komentářem jste mě dojal, jak mi rozumíte. Oživly ve mně vzpomínky, kolikrát bych se bývala raději svalila k filmu, ale Andulka chtěla ven, tak to se muselo. Nesmutním za ní, na její odchod jsem se připravovala laskavě čtyři roky, od svého osmého už neměla žádné sourozence, dobrmani jsou přešlechtění. Ale teprve když tu není, zvláště v Praze v noci, mě občas napadne, že bych ráda prošla vinohradské parky, ale řeknu si - bez psa ? Ne, to je blbý. - a zůstanu líná. Těším, že budu zase běhat se štěnětem. Přeji Vám sílu užívat si přítomný okamžik dosyta a za srdečný komentář děkuji.

1 0
možnosti

Jen poznámka...Jsem rodilej z Vinohrad a jako malý kluk jsem prošel všcehny parky, Grebovkou počínaje,přes Folimanku a Riegrovy sady konče. Teď už jsem na chalupě v Křivoklátských lesích a do Prahy jen občas, krásný den.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik