Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Svobodně s muslimem? Válka spravedlivá? Nemožné, okusila jsem.

Pánové (já jim říkám laskavě chytrouši), kteří nechtějí vnímat, jak jejich strach ovládá i jejich myšlenky, mi pod koment dali nevyžádanou radu: Běžte k teroristům, ale nejdřív si sepište poslední vůli.   

Dovoluju si svobodně vyjadřovat svůj názor a to s jedinou podmínkou - když nejprve cítím ve svém solar plexus smíření, mír a tichou radost jako transcendenci…
Když naopak cítím v solar plexus strach, raději jsem sama, zavřu oči a odevzdám se pádu z povýšené hlavy do tmy břicha… Pak to dost bolí, ale já vydržím, protože už mám vyzkoušeno, co po poznání své bolavé tmy přichází…
Teprve pak mluvím, píšu, ráda jím, tančím a zpívám.
"Tak mám vyzkoušeno, že strach není dobrá emoce, ať už je kohokoliv.
Smysl pro život má jen jako výzva k niternému poznávání sebe.
Protože každá myšlenka (a potažmo čin) je v člověku kontrolována, řízena, hierarchizována a tak ovládána jeho emocemi.
Teprve pak, se strachem v sobě eliminovaným sebepoznáním se můžou ztupit (nejen názorové) hroty protistran; jen tak lze probíhající kolaps naší složité civilizaci projít. Otevřenou komunikací, bez zášti,  nenávisti, beze strachu.
Jsme ta šestá, po pěti civilizacích zaniklých před námi, takže možná stojí za to místo hejtování alespoň pouvažovat, zda místo strachu nechceme raději spolupráci... Děkuji všem."
To jsem napsala k příspěvku pana Hornera, když už se mi podaří sem zavítat, jeho články ráda čtu, obdivuju ho, jak odvážně vytrvale inspiruje čtenáře k vidění jednoty všeho.
A to víte, dravci, kterým je všechno jasné! 
Ti vědí, že je potřeba přitvrdit, hlavně sebe před strachem uzavřít (to oni nevědí, že člověk je elektromagnetické vyzařování, takže když si těžkou emoci zadržují v sobě, že ona nemůže nic jiného, než se somatizovat do nemoci…), oni vědí, že na ty “najivní” a  “okecávače” jako jsem podle nich i já, je třeba patřičně udeřit!
Jasně proto, že nově složitě civilizované lidstvo žijící v nadbytku všeho už nemůže jinak, než hrát hru “Kdo s koho!”, kdo se dřív lekne. Pro ně je jinak život nuda. 
A tak mi pod ten můj slušný komentář pro pana Hornera jeden hnedle odepsal nevyžádanou radu, abych mezi ty teroristy šla a vykládala jim ty své “krásné” řečičky, a že uvidím. A další mi dokonce doporučil, ať si nejdřív obstarám poslední vůli.
Já s nimi soucítím, jsem prostě čistě naivní, pamatuju, jak mi tady potvrdil nedávno jeden velmi moudrý muž - jeho články přímo zbožňuju, že - “naif” původně francouzské podle slavného slovníku "Petit Larousse illustré" z roku 1924 to slovo znamená - přirozený, prostý, bez úskoku či lsti (sans artifice).
V poslední době má slovo naivní prý už peiorativní význam, protože vychytralí civilizovaní chytrouši “vědí”, že naivní není jen prostě čistý, neschopný intrik a lsti, ale je to hlupák, neschopný se bránit. 
Někteří z těch chytroušů mě sice neznají, ale potřebují hejtovat, pro to jsem jim (myslí si) skvělým soustem, aby bylo lze veřejně vnímat, jak oni jsou z těch chytrých nej…
To nevadí, že ještě nevědí, že  válku vždycky rozpoutává jen strach, rozpoutává ji slaboch, protože sám se bojí.   

Tak jsem chytroušům odpověděla:
To se mi chce řehtat nahlas, pane …, jak vychytrale jste se nachytal, řízen svým strachem. Vlastně jste předložil důkaz správnosti mého tvrzení, to nevadí, že naopak Vy svůj koment vnímáte jako pomoc mně.

Totiž ve svém příspěvku - obdivném k panu Hornerovi, že má stále odvahu inspirovat k hledání spravedlivé rovnováhy v každém z nás - jsem nechtěla hned mávat svými zkušenostmi s muslimy, protože jsem intuicí cítila, že tady čekají supi, kteří hned budou chtít kriticky trhat...

A usmívala jsem se už když jsem to psala - a psala "krásně", jak jste mě jízlivě pochválil, ale bez odkazu na mou brutální empirii, protože jsem cítila, že ti "nej" se stejně ozvou.
A jste tu nejen Vy, ale ještě dalších 7 lajků.

Tak přátelé, kdybyste chtěli vědět, jak jsem si já sama (proto si stále říkám Trubka mezi nebem a Zemí) dovolila vyjádřit (jemně, zdvořile a tiše) svůj názor odlišný od onoho muslima Ptaha v arabské Africe, proto jsem pak zažila od muslimů lynč a kdyby mě nenabídla azyl u sebe doma tam provdaná Češka z Karviné, jistě bych už živá nebyla.
Po návratu do Čech jsem si změnila i telefonní číslo.

Pak uplynulo sedm roků, já Trubka jsem si byla už skoro jistá, že jsem islám (pro mě hrůzu šarija) přijala soucitně, jako každé jiné nesvobodné náboženství, jenže mi právě zavolala nějaká asistentka z T-mobile, řekla, že je tam "pán z daleka a má mojí starou vizitku, takže mu dala moje nové telefonní číslo a jestli mně ho může předat..". ... To už bych se tady rozepsala moc.
Všechno jsem do puntíku podle pravdy popsala už před lety v části své knížky "Zpověď advokátky...že všechno je správně?".
To raději nečtěte, možná byste se styděli, jak trapně zní, když si chytrouš myslí, že mně tady poskytl "malou pomoc".
S dalším svým setkáním s muslimem, tentokrát s pyšným "rodilým" Francouzem, který mě oslovil v centru Prahy, kde bydlím, už jsem byla hotová ráz dva.
A dál jen šťastně děkuji nebesům, že jsem přežila i to mezipřistání v Dubai při návratu z New Zealand...
Obletěla jsem celý svět a viděla jsem, že je krásný, a že ho dělají lidé. Jak cítí a potažmo jak myslí. Proto je Vesmír spravedlivý. Děkuji všem.

Autor: Marie Voříšková | sobota 16.12.2023 13:30 | karma článku: 19,64 | přečteno: 1272x
  • Další články autora

Marie Voříšková

Manželství jako právní problém nebo jen "dané a neměnné faktum".

Že manželství je "...dané a neměnné faktum..." mi napsal o tom svém jeden nemocí trpící muž, navíc se strachem, jak řekl,"...jestli mám zemřít tak brzo jako táta...". Obrátit se do sebe k poznání své niterné pravdy se ale nechtěl.

24.1.2024 v 15:09 | Karma: 10,67 | Přečteno: 237x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Vzteklé dítě trestat?

Víte, že vzteklé dítě ukazuje z okolních autorit potlačované emoce, které do sebe podvědomě nasává a bránit se proti nim může jen tak, že je v okamžiku jejich výbuchu vypouští zpět na vysílače? A zkusili jste někdy jednat jinak?

22.1.2024 v 14:12 | Karma: 10,29 | Přečteno: 443x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hypnóza všech? Jak je Vám libo.

...abyste nepolevovali ve své lidsky přirozené touze, nalézt V SOBĚ radost duše, zdraví a čilost těla a tak stav lásky ke všemu a všem. Protože, jak vypočítal vzácný vědec Albert Einstein: "SYNCHRONICITA VŠEHO JE ABSOLUTNÍ."

21.1.2024 v 8:15 | Karma: 11,60 | Přečteno: 183x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hodnotový systém práva?

Možná učivo pro ty odvážnější, kteří doma či na pracovišti nějakou ostrakizaci, šikanu, další ponižování a segregaci už přežili, a pro blaho lidskosti v sobě zužitkovali, takže teď už říkají nahlas: Je třeba změnit systém!

4.12.2023 v 12:26 | Karma: 11,97 | Přečteno: 245x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Stávky a demonstrace...

Milí přátelé, dosud živí lidé, dáváte mi od roku 2018 i skrze IT úžasné zpětné vazby k sebereflexi a prozření. Odborníci tomu prý říkají interakce. Děkuji za to vám všem i nebesům, Vesmíru spravedlivému.

27.11.2023 v 11:51 | Karma: 0 | Přečteno: 202x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, ač pracují, říká antropoložka

27. dubna 2024

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik