Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mluvme světově AI ?

Ti nahoře mají se mnou ještě dost práce, protože všude všecko já teda ještě nemiluju. Například mě stále provokuje veřejně opakovaná normalita, že kdo nemluví anglicky, je id.ot a tak vracet českým slovům pravý význam je přežitek.

Mluvme světově AI - to je takové doporučení plynoucí skrz naskrz všemi směry také skrze buněčné tělo každého z nás na Zemi, i když výslovně se to nikde nepíše. 

Měli bychom mluvit anglicky, nebo vlastně ještě lépe živě nemluvit vůbec, a když už, tak jen přes sklo a úplně nejlépe nemluvit ani přes obrazovky, ale jen psát. Žádný kontakt živých lidí! Zkrátka nebránit se transhumanizaci...

Já jsem ale ráda zdravá a nemoderním primitivem, takže jsem závislá přirozeně lidsky uctivě výlučně na přírodě a na vyšší moci/ vis maior, nikoliv na samozvaných autoritách alias tzv. elitách.
Stroje IT mně (zatím) především slouží, ovládat se nenechávám.

Totiž jsem si v průběhu celého mého života (od uzdravení plic před cca 30 lety) všimla, že ke mně odkudsi všechno potřebné vždycky přichází ve správný čas nějak samo. Ano, i bolesti, jasně, ty (hlavně tehdy) přicházejí především, aby byly přijaty, niterně prožity a tak poznány. Abych pak spatřila světlo.
Tak se děje, že mi z těch zázraků ukápne občas slza vděčnosti a jen tak s tichým díky pronesu do vzduchu:  "Nahoře mě milujou." Asi za poctivost, nevím, pomyslím si k tomu.

To ale neznamená, že, pokud každý spějeme ke stavu vědomí absolutní rovnováhy všeho, tedy ke stavu šlechetnosti lásky, kdy milujeme všude všecko a vlastně už každý sám tou všudypřítomnou láskou jsme, že se mnou "ti shora" stále ještě nemají dost práce, protože všude všecko já teda ještě nemiluju. 
Například mě stále provokuje veřejně opakovaná normalita, že kdo nemluví anglicky, je id.ot a  tak vracet slovům pravý význam v citlivých překladech, nebo dokonce i v mateřské řeči, je už "normálně" jen trapně zpátečnický přežitek.
Toho vrcholem je pro mě  "upřímné" sdělení klienta, a ne jednoho, že "s přítelkyní má dítě".
To mi v mém věku dovolte, že přátel mám několik, možná dokonce mnoho, a rozhodně s nimi nespím, natož abych rodila jejich děti :D! 

Takže vážně. 
Tuhle úvahu vyprovokovala mně odkudsi zaslaná fotka kočkovité šelmy, co v zubech nese kořist - mrtvou opici v křeči v rukou svírající své živé opičí mládě. Fotka (snad ne fake) tak děsivá, jak už syrová příroda bývá. Svět predátorů, kde žádný z tvorů nemá ego, neboli (podle Rodolfa Steinera) mají všichni tvorové v živočišné říši jedinou kolektivní duši. 
Jenže k té boží fotce je připojen z angličtiny tak strašlivý překlad textu, že ho už může pochopit jen nic necítící robot. Je mi z toho na chvíli smutno. 

A tak se ptám :
Máme ještě úctu k sobě, ke své řeči a k tomu, že kdysi dávno indiáni založili svůj jazyk na slovesech? Chápeme, že potřebovali vyjádřit a sdílet co cítí, co myslí, co dělají...a proč o sobě (bez ega) mluvili ve třetí osobě? (jako některá moje malá vnoučata ;))

Že indiáni si vážili toho, že jsou cítící bytosti od přírody obdařeni darem života? Že mezi sebou žili jako živí lidé s úctou k přirozenosti a k přírodě, protože věděli, že bez ní nepřežijí?
Že věděli bez debat, že závislost na přírodě je jedinou zdravou závislostí? 

A my chytrouši dnes? 
Tak jak v práci? Co doma? Jak škola? Co dovča, prázdniny, Vánoce... Rohlíků? Zbraně, ostré předměty?

Když se v posledních asi třech letech vracím z ráje přírody do místa svého trvalého bydliště v Praze na Vinohradech (vždycky nutně alespoň na chvíli, na nejnutnější schůzky a v bytě zalít kytky), cítím tam, v té přenádherné matičce, jen horizontální tlaky hekticky těkající mezi těmi lidmi, kteří se buď v zoufalství už úplně propadli stlačeni do sebe dovnitř (de-pressus) a nebo v povrchní touze utéct od toho všeho pryč propadli do psychofarmak nebo jiných závislostí.
Včera mi to řekl jeden mladý místní přítel (z Českého ráje): "...jsem v Praze obden, ale už nemůžu, mě to tam zabíjí."
A tak tady, už zas otevřená v božských zahradách, "vidím" nějaký kruh a v něm proti těm indiánům kristianizace Španělů, a před tím proti Španělům Brity a Francouze... to všechno jako dobyvačné války chytroušů proti primitivům.
A taky dnes už vím, že Řekové vytvořili bájné Kyklópy jako surové nevzdělance možná ze strachu, že si neuměli jedno oko uprostřed čela vysvětlit jinak, než že musí být hmotné... a tak vidím všude kruh, a z Prahy ráda a s vděkem prchám do toho ráje, co mi ti shora, co mě milujou, pomohli vybudovat. 

Vyjdeš ven, tam zurčí voda bez chlóru a všude kolem jídlo...
Jako na fotkách: Přirozeně Česky a zadarmo. Zrcadlo duše. I pro vás

 

Kozák (asi dubový)
Magnolie plod
Rakytník a posezení
Hruška na východní zahradě
Pohoupání nad bedlami

 

Autor: Marie Voříšková | neděle 27.8.2023 0:55 | karma článku: 16,92 | přečteno: 338x
  • Další články autora

Marie Voříšková

Pauza!

Za poznání, že peníze jsou jen náhradou, děkuji všem mým tyranům. Konečně vřele děkuji také České advokátní komoře (ČAK) ... Totiž i vás čeká poznání nutné bolesti, abyste každý denně rozhodli, jestli je pro nás také užitečná.

28.4.2024 v 10:14 | Karma: 9,13 | Přečteno: 141x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Manželství jako právní problém nebo jen "dané a neměnné faktum".

Že manželství je "...dané a neměnné faktum..." mi napsal o tom svém jeden nemocí trpící muž, navíc se strachem, jak řekl,"...jestli mám zemřít tak brzo jako táta...". Obrátit se do sebe k poznání své niterné pravdy se ale nechtěl.

24.1.2024 v 15:09 | Karma: 11,35 | Přečteno: 242x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Vzteklé dítě trestat?

Víte, že vzteklé dítě ukazuje z okolních autorit potlačované emoce, které do sebe podvědomě nasává a bránit se proti nim může jen tak, že je v okamžiku jejich výbuchu vypouští zpět na vysílače? A zkusili jste někdy jednat jinak?

22.1.2024 v 14:12 | Karma: 10,62 | Přečteno: 445x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Hypnóza všech? Jak je Vám libo.

...abyste nepolevovali ve své lidsky přirozené touze, nalézt V SOBĚ radost duše, zdraví a čilost těla a tak stav lásky ke všemu a všem. Protože, jak vypočítal vzácný vědec Albert Einstein: "SYNCHRONICITA VŠEHO JE ABSOLUTNÍ."

21.1.2024 v 8:15 | Karma: 11,60 | Přečteno: 185x | Diskuse| Společnost

Marie Voříšková

Svobodně s muslimem? Válka spravedlivá? Nemožné, okusila jsem.

Pánové (já jim říkám laskavě chytrouši), kteří nechtějí vnímat, jak jejich strach ovládá i jejich myšlenky, mi pod koment dali nevyžádanou radu: Běžte k teroristům, ale nejdřív si sepište poslední vůli.

16.12.2023 v 13:30 | Karma: 20,03 | Přečteno: 1276x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27,  aktualizováno  17:51

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

KOMENTÁŘ: Trumpovy trampoty s potraty. Mohly by mu prohrát volby?

28. dubna 2024

Premium Donald Trump rozjíždí prezidentskou kampaň a průzkumy říkají, že to bude souboj prsa na prsa s Joem...

U Votic se srazila tři auta, ženu záchranáři letecky transportovali do Prahy

28. dubna 2024  15:57,  aktualizováno  16:33

U Votic na Benešovsku došlo k dopravní nehodě, havarovala zde tři osobní vozidla. Podle policie měl...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15,  aktualizováno  16:27

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

  • Počet článků 72
  • Celková karma 9,13
  • Průměrná čtenost 556x
Jako nenapravitelný idealista si myslím, že všechno má smysl v poznávání a poznání, že každý člověk může svůj život udělat  šťastnějším.  Proto jsem po spontánním uzdravení plicního nádoru a "bosém" přechodu ohně v r.1993  hledala s mnoha lidmi odpověď na otázku jak to udělat. Tak vzniklo pojmenování opakujícího se obecného mechanismu lidských životů -  Automediace®. Napsala jsem knihu "Zpověď advokátky... že všechno je správně?" a občas nabízím inspiraci popisem svých lidských vhledů... 
Těším se...

Kontakt: www.voriskova.cz

Seznam rubrik